måndag 22 oktober 2007

17002

17002 steg har jag gått idag. Stegräknartävlingen på jobbet går vidare. Innan tävlingen skulle börja trodde jag att jag skulle vinna. Jag tror alltid att jag ska vinna tävlingar innan de har börjat. Till min förskräckelse insåg jag efter en vecka att jag bara låg på fjärde plats av åtta. Innan tävlingen tänkte jag "jag vinner utan att anstränga mig". Efter en vecka reviderades tanken till "jag måste anstränga mig". Så det är väl det jag gör nu när vi går in på fjärde och sista veckan. Idag har jag gått till jobbet, småsteppat på jobbet, gått hem från jobbet, tränat i en timme och slutligen handlat. Valde Maxi för att det är den största affären och därmed genererar flest steg. Just nu ligger jag på andra plats i mitt lag men bara på 3295:e plats totalt. Imorgon blir det gående svensklektioner och dubbla träningspass.

Inga kommentarer: