onsdag 12 november 2008

Det tredje paketet...


...kom för minst en vecka sedan, jag har bara varit dålig på att berätta det. Innehåller var en bok jag inte har läst men som verkar intressant, en numera uppäten chokladkaka, tepåsar (vilket jag tackar extra för eftersom jag mycket sällan orkar fixa med löste när det är tedags) samt ett brev. Nu undrar jag bara vem som har skämt bort mig under tre månader. Du kan väl ge mig en hint (typ din bloggadress :-)). Tack så hemskt mycket i vilket fall för allt gott och läsvärt!

5 kommentarer:

Hundöra sa...

Roligt att det kommit fram! Snart kommer du även få veta vem som skickat paketen ;)

Anonym sa...

Oj, nu råkade det avslöjas lite gällande vem jag är. :) Bäst jag skickar rätt länk nu. Då den förra vart fel ;)

M sa...

Hallåj! Jag är hemskt nöjd med mina bokpaket. Då jag är gymnasielärare, som jag ser att du också är, finns det alltid behov av att fylla på bokdepåerna och vad passar då bättre än att lägga dit böcker som man vet är fantastiskt bra = )

Och det där med trötta och vilande bloggar verkar det vara en epidemi som går just nu.

Tack igen för bokpaketen!

M sa...

Vad kul att du också är gymnasielärare! Vårt lilla bibliotek på skolan får också tillskott av mina gamla böcker ibland. Inget går upp emot att se elever som fastnar i en bra bok och försvinner in i den!

Anonym sa...

Snart så dimper det kanske något mer i din brevlåda ;)